top of page

tuntikuvaukset

Ohjatut kuntonyrkkeilytunnit

 

★   Ohjatuille kuntonyrkkeilytunneille voit tulla mukaan, jos peruslyönnit on hallussa eli tiedät mikä on suora ja mikä koukku. Uudet harrastajat pääsevät mukaan peruskurssien tai yksityistuntien kautta. Kuntonyrkkeilyyn ei kuulu kontakti eli treenataan turvallisesti nyrkkeilyn tapaan ilman sparria. 

Meillä on kattava valikoima erilaisia kuntonyrkkeilytunteja:

- kuntonyrkkeilytunti (55 min)

Tämä tunti pitää sisällään vaihdellen kaikkea, mitä kuntonyrkkeilyyn kuuluu. Tehdään harjoitteita sekä parin kanssa pistareihin että säkillä. Mukana on myös välineitä ja lihaskuntoa.

- kuntonyrkkeily säkkitreeni (55 min)

Tällä tunnilla treenataan säkillä ilman paritekniikkaa. Mukana usein myös lihaskuntoa.

- kuntonyrkkeilyn tekniikka (55 min)

Tämä on kuntonyrkkeilyn viikkotunneista rauhallisin. Pieni ryhmäkoko mahdollistaa tekniikan paremman opettamisen. Täällä keskitytään kuntonyrkkeilyn perustekniikkaan ilman syketyksiä ja lihaskunto-osuuksia.

- kuntonyrkkeily 45 min + kehonhuolto 15 min (60 min)

Yhdistelmätunti, jossa 45 min kuntonyrkkeilyä ja perään 15 min kehonhuoltoa.

- säkki&HIIT 45' (45 min)

Tälle tunnille voit tulla ilman kuntonyrkkeilykokemusta! Säkillä jokainen treenaa omalla tasollaan ilman teknisiä osuuksia ja nostaa lisäksi sykettä lihaskunto-osuuksilla.

Jos olet epävarma, mikä tunti sopii sinulle parhaiten, ota yhteyttä Anneen (anne@stars.fi).

Ohjatut nyrkkeilyharjoitukset

★  Nyrkkeilytunteja salilla vierailevien valmentajien vetämänä. Tavoitteena ei välttämättä tarvitse olla kehään nouseminen, mutta haluat treenata kuitenkin nyrkkeilyä. Sparrata voi halutessaan, kun valmentajan mielestä sinulla on riittävät valmiudet siihen. Seuraa ilmoittelua tunneista instagramissa ja facebookissa.

Ohjatut lihaskuntotunnit:

 ★ Lihaskuntotunnilla käydään läpi eri lihasryhmiä käyttäen välineinä mm. kahvakuulaa, vapaita painoja, kuminauhoja sekä kehon omaa painoa. Harjoituksissa kiinnitetään huomiota hyvään tekniseen suorittamiseen ja mahdolliset liikerajoitteet otetaan huomioon tarjoamalla vaihtoehtoisia liikkeitä. Tunnit sopivat kaikille, jotka haluavat parantaa lihaskuntoaan!

 

bottom of page